Ok, jag vet...

VEM bloggar inte om julafton??? jag... förlåt men under julafton är jag faktiskt riktigt social, fast inte för dem som försöker nå mig på mobil, dator eller ens lägger upp en efterlysning på tv. Det är som att jag inte finns om du inte kommer in i huset för att kolla så att jag inte dött...
Iaf, jag säger bara såhär: Det var en bra jul! ^^   Åt god mat, fick fina presenter och så Snööö! :D
Men fick främst böcker, kläder och lite sånt. Och ett par supersköna tofflor från syster! Men numera använder jag inte strumpor och det kan bli ett problem... Jag kan ju inte gå runt i skolan med tofflor??
Nu de här senaste dagarna har jag faktiskt bara gjort vad jag känt för, jag är en sån där jobbigt pinsam person som inte alltid orkar bry sig om vad andra tycker om mig. Så jag har ÅKT PULKA!! :D Hela dagarna, med bara några få pauser för att äta knäckemacka har vi åkt med termobyxor nerför en låång slingrig stig i skogen, hittils har jag bara skadat mig på höften typ och har 2 blåa fingrar som saknar lite hud. LYCKAT!! :D :D
Hoppas alla andra har haft det bra under julhelgen!! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik (naive ^^).
Byeeee! <3

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: egentligen är det en filmkamera men tack ändå x)

2010-12-29 @ 18:58:34
URL: http://strangiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0