Hemma från konfan

Är hemma från konfan nu och är, ärligt talat, riktigt trött. Vi har Biologi-prov imon men jag känner att jag nog fixar det. Just nu iaf... hehe.. Så jag kollar lite på Tv nu o sååå.... Just det! Har typ slagit mig hela dan! Först så rev jag mig, sen rev jag mig igen, sen slog en kille (Casper som alltid tar min penna (om du läser detta... Jag kommer döda dig om du rör den nya!!) han har just nu 4 stycken..) på boken jag höll framför ansiktet, man kan ju gissa hur det gick... Iaf, sen på kemin stoppade jag ner handen (med såren på) i kalciumvatten... Och på samma lektion blev jag bränd, i ANSIKTET, av 2 tändstickor (Svampen!). Kul dag helt enkelt...
Gammal bild... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0